תרשמו את החלומות שלכם

~ תרשמו את המטרות, החלומות והיעדים שלכם ~

אתם מכירים את התחושה שיש לכם רעיון מעולה, אתם ממש מתלהבים ממנו, מאוד רוצים לעשות אותו, ואתם אפילו אומרים לעצמכם שהפעם אין מצב שתשכחו אותו, אבל אז החיים כמו שהחיים בדרך כלל ממשיכים בשלהם, מחשבות וענייני היום יום מתחילים להעסיק אתכם ואתם פשוט שוכחים את הרעיון שהיה לכם?

לא יודע מה אתכם, אותי זה תסכל כל פעם מחדש! כי כל פעם אמרתי לעצמי שאני חייב לזכור וכל פעם שכחתי.

ואם זה לא מספיק, אז תמיד לאחר כמה זמן (ימים, שבועות ובחלק מהדברים אפילו שנים!) הייתי נזכר בדברים שאמרתי שאני חייב לעשות, ומאוכזב מעצמי איך לא זכרתי את זה ואיך לא עשיתי את זה עד היום.

ומה שתמיד הכי הפתיע אותי, שלמרות שזה היה קורה לי שוב ושוב, במשך זמן רב לא למדתי מזה והמשכתי להגיד לעצמי שהפעם אני אזכור.

היום אני יכול להגיד לכם שהדברים נראים אצלי אחרת!

כחלק מההתפתחות האישית שלי, סיגלתי לעצמי את ההרגל לרשום דברים. בהתחלה זה היה בפתקים (עד שראיתי שאני מוצף בערמות של פתקים), אחר כך זה היה ברשימות (עד שלא ידעתי כבר איזו מהרשימות שלי היא העדכנית והרלוונטית) והיום אני עובד עם מחברות.

כן כן, מחברות.

יש לי לא מעט מחברות שאני רושם בהן הכל:

♦ דברים ששווה לזכור.

♦ רעיונות שאני רוצה ליישם.

♦ המטרות שלי בחיים ואיך אני מתכוון להשיג אותן.

♦ המשימות היום יומיות שלי.

ובקיצור, כל מה ששווה לזכור נרשם, אין יותר להסתמך על הזיכרון, אין יותר להתבאס על עצמי שלא זכרתי דברים, ובשורה התחתונה נגמרו התירוצים!!!

היום אני מספיק ומגשים הרבה יותר דברים מאותם זמנים שבהם לא רשמתי כלום, ואני הרבה יותר אפקטיבי!

ואני אספר לכם עוד משהו מעניין מאוד!

המציאות הוכיחה שאנשים שרושמים את המטרות שלהם, את הדברים שהם רוצים להשיג, ומשפרים באופן מתמיד את רמת האפקטיביות שלהם מצליחים יותר בחיים מאלו שלא.

אז מי אתם בוחרים להיות?

אם יש לכם חלום, רעיון או מטרה, ברגע שתכתבו אותם כבר עשיתם את הצעד הראשון להשגתם. כבר בשלב הזה העברתם את המחשבה לעולם המציאותי, זה כתוב על הנייר. מכאן, תוכלו לקחת את הרעיון, להמשיך ולפתח אותו, לכתוב תוכניות פעולה, ולהבין מה נדרש מכם כדי להשיג אותו.

אההה והכי חשוב, לא תשכחו אותו!

שלכם,

אריק.

לשיחת ייעוץ ללא עלות השאירו פרטים

    לשיחת ייעוץ ללא עלות השאירו פרטים